Halfgevorderden training

Je kunt al dertig minuten hardlopen onafgebroken volhouden, maar je weet dat je meer kunt. Je wilt je grenzen verleggen, je conditie verbeteren, of je zoekt de stimulans van lopen in een groep, dan is de Halfgevorderden cursus iets voor jou.

Rooster Halfgevorderden Sept. 2018

Inschrijven doe je door onderstaande linkjes te volgen: je betaalt dan met iDeal via onzer zuster site van Hardlopen Amsterdam.

locatietrainingtijdstipstartduurprijstrainerStartpunt 
Amersfoort VathorstHalf gevorderddo 20:0006-09-1815 weken150,-Huubrestaurant Sporthal de Disselinschrijven
Amersfoort RandenbroekHalf gevorderdwoe 20:3005-09-1815 weken150,-Mirjambij voetbalver. CJVVinschrijven

Inschrijven doe je door bovenstaande linkjes te volgen: je betaalt dan met iDeal via onzer zuster site van Hardlopen Amsterdam.
Wil je instromen? neem dan contact op!

*via de locatiezoeker van Hardlopen Amsterdam kun je de trainingen bij jou in de buurt vinden.

Startlocaties

Vathorst

Schothorst

Randenbroek

Fit en gezond door hardlopen

Tijdens de cursus zul je merken dat hardlopen leuk is. Al na enkele keren gaat je conditie met sprongen vooruit en je lichaam, maar ook je geest verandert positief. Hardlopen is dé activiteit om calorieën te verbranden, waardoor spiermassa toeneemt en de hoeveelheid vet in het lichaam vermindert. Je zult merken dat je voedingsbehoefte verandert. Je krijgt vaak minder zin in ongezonde dingen, zoals vette snacks, en juist meer zin in gezonde voeding, zoals fruit en groenten. Maar wees wel alert op het compensatiemonster! Want als je meer gaat trainen dan krijg je ook meer trek.

Inhoud van de cursus

In de cursus train je in een groep onder leiding van een trainer die jullie gedurende 15 weken ruim een uur per keer zal begeleiden. Daarnaast krijg je een hardloopschema mee om alleen, of samen met je hardloopmaatjes (die je ongetwijfeld zult opdoen in de cursus) te oefenen. De trainer zorgt ervoor dat iedereen meekomt, en geeft deskundig advies over looptechniek, ademhaling, blessurepreventie en een gezonde levensstijl. Of het jouw doel is om je conditie te verbeteren of een gezondere levensstijl: je streeft met elkaar naar het behalen van dertig minuten hardlopen en dat bindt!


Loop mee met de half-gevorderdentraining!