Half-gevorderdencursus

Je kunt al dertig minuten hardlopen onafgebroken volhouden, maar je weet dat je meer kunt. Je wilt je grenzen verleggen, je conditie verbeteren, of je zoekt de stimulans van lopen in een groep, dan is de Halfgevorderden cursus iets voor jou.

Rooster Halfgevorderden April-Juni 2019

Inschrijven doe je door onderstaande linkjes te volgen: je betaalt dan met iDeal via onze zustersite van Hardlopen Amsterdam.

locatietrainingtijdstipstartduurprijstrainerStartpunt 
Amersfoort VathorstHalf gevorderddo 20:0011-04-1913 weken130,-ErikSporthal de Disselinschrijven
Amersfoort SchothorstHalf gevorderddi 20:3009-04-1913 weken130,-AnitaBij voetbal vereniging VVZAinschrijven
Amersfoort RandenbroekHalf gevorderdwoe 20:3010-04-1913 weken130,-Mirjambij voetbalver. CJVVinschrijven
Amersfoort EemhavenHalf gevorderdma 19:1508-04-1913 weken130,-MirjamSmallepad 5inschrijven
Amersfoort EemhavenHalf gevorderddo 20:0011-04-1913 weken130,-Erik van EijkelenburgSmallepad 5inschrijven
Amersfoort LeusdenHalf gevorderdma 20:1508-04-1913 weken130,-info volgt nogActiviteitencentrum de Korfinschrijven
Amersfoort NieuwlandHalf gevorderdma 20:0008-04-1913 weken130,-AnitaSporthal Nieuwlandinschrijven

Inschrijven doe je door bovenstaande linkjes te volgen: je betaalt dan met iDeal via onze zustersite van Hardlopen Amsterdam.
Wil je instromen? neem dan contact op!

Rooster Januari-Maart 2019

locatietrainingtijdstipstartduurtrainerStartpunt
Amersfoort VathorstHalf gevorderddo 20:0010-01-1913 wekenEricSporthal de Dissel
Amersfoort SchothorstHalf gevorderddi 20:0008-01-1913 wekenAnitaBij voetbal vereniging VVZA
Amersfoort RandenbroekHalf gevorderdwoe 20:3009-01-1913 wekenMirjambij voetbalver. CJVV
Amersfoort EemhavenHalf gevorderdma 19:1507-01-1913 wekenMirjamSmallepad 5
Amersfoort LeusdenHalf gevorderdma 19:3007-01-1913 wekenKamillaActiviteitenEemhaven de Korf

Fit en gezond door hardlopen

Tijdens de cursus zul je merken dat hardlopen leuk is. Al na enkele keren gaat je conditie met sprongen vooruit en je lichaam, maar ook je geest verandert positief. Hardlopen is dé activiteit om calorieën te verbranden, waardoor spiermassa toeneemt en de hoeveelheid vet in het lichaam vermindert. Je zult merken dat je voedingsbehoefte verandert. Je krijgt vaak minder zin in ongezonde dingen, zoals vette snacks, en juist meer zin in gezonde voeding, zoals fruit en groenten. Maar wees wel alert op het compensatiemonster! Want als je meer gaat trainen dan krijg je ook meer trek.

Inhoud van de cursus

In de cursus train je in een groep onder leiding van een trainer die jullie gedurende 13 of 15 weken ruim een uur per week zal begeleiden om aan het eind van de cursus ca 60 minuten achtereen te kunnen hardlopen. Daarnaast krijg je een hardloopschema om alleen, of samen met je hardloopmaatjes (die je ongetwijfeld zult opdoen in de cursus) te trainen. In deze hardloopcursus krijg je afwisselende oefeningen die je looptechniek en kracht bevorderen en breid je je uithoudingsvermogen en conditie uit.

De Half-gevorderden cursus wordt op verschillende locaties gegeven. Op sommige locaties verdelen we de half-gevorderden groep in Niveau I en Niveau II. De trainingen van Niveau I zijn minder intensief dan de trainingen van Niveau II.


Loop mee met de half-gevorderdencursus!