fbpx

Vathorst

Inschrijven Vathorst

Inschrijven doe je door onderstaande linkjes te volgen: je betaalt dan met iDeal via onze zustersite van Hardlopen Amsterdam.

Onze hardloopcursussen starten weer vanaf 6 sept. 2021.
Vanaf ma. 14 juni/12 juli t/m 5 sept. geldt de  ZomerpasActie 

Zomerpas 2021

Stadlocatieverzamelpunttrainingdag en tijdstartAanmelden
AmersfoortEemhavenSmallepad 5Running Bootcampmaandag 20.0014 juniaanvragen
Eemhaven*Smallepad 5licht-en half gevorderdmaandag 20.0012 juliaanvragen
EemhavenSmallepad 5Running Bootcampvrijdag 09.0016 juniaanvragen
AmersfoortNieuwlandVoor de Boogkerk, Watersteeg 2licht-en half gevorderdmaandag 20.0012 juliaanvragen
AmersfoortSchothorstBij voetbal vereniging VVZAlicht-en half gevorderddinsdag 20.0013 juliaanvragen
SchothorstBij voetbal vereniging VVZAhalf- en gevorderdendinsdag 20.0013 juliaanvragen
AmersfoortRandenbroekbij voetbalver. CJVVlicht-en half gevorderdwoensdag 20.0014 juliaanvragen
Randenbroekbij voetbalver. CJVVhalf- en gevorderdenwoensdag 20.0014 juliaanvragen
AmersfoortVathorstSporthal de Dissellicht-en half gevorderddonderdag 20.0015 juliaanvragen
VathorstSporthal de Disselhalf- en gevorderdendonderdag 20.0015 juliaanvragen
AmersfoortNimmendor bij parkeerplaats Dodeweg LeusdenTrail runningzaterdag 08.0017 juliaanvragen
Nimmendor bij parkeerplaats Dodeweg LeusdenTrail runningzaterdag 09.0017 juliaanvragen

Inschrijven doe je door bovenstaande linkjes te volgen: je betaalt dan met iDeal via onze zustersite van Hardlopen Amsterdam.
Wil je instromen? neem dan contact op!

Startlocatie

restaurant Sporthal de Dissel: Disselplein 6, 3829 MD Hooglanderveen

Fit en gezond door hardlopen

Tijdens de cursus zul je merken dat hardlopen leuk is. Al na enkele keren gaat je conditie met sprongen vooruit en je lichaam, maar ook je geest verandert positief. Hardlopen is dé activiteit om calorieën te verbranden, waardoor spiermassa toeneemt en de hoeveelheid vet in het lichaam vermindert. Je zult merken dat je voedingsbehoefte verandert. Je krijgt vaak minder zin in ongezonde dingen, zoals vette snacks, en juist meer zin in gezonde voeding, zoals fruit en groenten. Maar wees wel alert op het compensatiemonster! Want als je meer gaat trainen dan krijg je ook meer trek.


Doe mee !